Всего комментариев
1269
Комментарии по теме:
Браун Идейе – посредственный игрок или заложник ситуации?
Zeit - стосовно гри на оборону, це напевно до мене?
Я написав нападник зобов"язаний відпрацьовувати в обороні, заважати розвитку атак, вступати в пресинг = в колективний відбір мяча при втраті його. Це як загальне визначення обов"язків нападника сучасної команди.
-----------------------------------------------------------------------------------
Якщо розлядати питання більш скурпульозно, то ми не знаемо які вимоги ставить перед Ідйє - Семін ?
Проте ми бачемо, що пресинг при втраті мяча "Семінському Динамо" не властивий.
Чи Семін не працює над таким компонентом гри в Динамо ?
Чи фізична готовність гравців не дозволяє виконувати необхідний обсях роботи ? ( Хоча ми знову зазначимо, як і тактичні побудови, та фізична готовність команди, чи закладення певної функції гравцям - все лежить в площині тренерський завдань).
------------------------------------------------------------------------------------
Підсумовуючи, важко конкретно оцінювати дії Брауна на захист.
1. Ми не знаємо які перед ним ставить завдання Семін.
2. Динамо при Семіні, не виконує потрібний обсяг робіт на полі (читай ТТД).
Показать
Продовжуючи ...
Семін як тренер старої формації, кінця90-х - початку 2000-х років.
--------------------------------------------------------------------------
З того часу ЮПС не слідкує за розвитком футболу. Напрацьовує давно застарілі та неефективні схеми. Він не навчаеться. Семін не їздить на стажування до жодної з провідних ліг. Не переймає досвіду провідних, сучасних тренерів.
--------------------------------------------------------------------------
Я не здивуюсь до прикладу якщо виявиться, що Семін ставить перед Ідейє завдання, залишатись на останній лінії з захисниками, і звільняє його від захисних дій, в ті роки багато тренерів старої формації, використовували такий підхід.
--------------------------------------------------------------------------
Така смішна термінологія пригадується "свіжі ноги" - властива аналітикам та коментаторам того часу.
Solomir,про пресинг у виконанні ДК якого немає чомусь...А тому немає що деякі лідери ДК сьогоднішнього просто нездатні його виконувати.Я призвищ називати небуду бо про них і так усім добре відомо.
Браун непоганий гравець який грав би іще краще якби середня лінія ДК сьогоднішнього мала інший вигляд.Неможна хотіти швидкого переходу з оборони в атаку як на полі на позиції плеймейкера Саша Алієв.Неможна.І у нас таких позицій явно не одна.Завдання цього тренера витиснути максимум з того на що здатні гравці ДК що є зараз лідерами клубу.От він в це нерозуміннячко і грає.І далі так грати будет,бо на щось інше гравці сьогоднішні в більшості своїй просто нездатні.
Не только к тебе)))
Гарна робота. Але знову собі дозволю виправити чи підсказати вам, деякі помилки. Напевне вже набрид вам, та всеж :-)
Розпочнемо з власного досвіду. "Может ли «Запорожец» развить скорость 140 км/час? (Да, если его спустить с горы Арарат)" - особисто розганяв запорожець до 160 км/год. :-)
------------------------------------------------------------------------------------
"1)Не самая высокая, как для нападающего дистанционная и стартовая скорость."
Просто не погоджуюсь, в мене інше враження про його швидкісні дані, як на мене володіє високою стартовою швидкісттю, не демострує саме через не вдалі передачі на хід, іншими словами її поки що не використовують.
------------------------------------------------------------------------------------
"5)Мало играет на оборону (А должен?)"
Погоджуюсь, и відповідаю:-), зобов"язаний відпрацьовувати на захист, важко уявити в сучасному футболі нападника, який не вступає в єдиноборства, та не заважає розвитку атак суперника, не пресенгує центральних захисників не даючи їм розпочати атаку (тут звичайно, треба розглядати комплексні дії колективу).
Останній нападник який не відпрацьовував на оборону, пригадується Роналдо (зубастик). Зараз таку розкіш собі не дозволяє ні Барселона ні Реал та інші гранди европейського футболу.
------------------------------------------------------------------------------------
"В современном футболе, сложно достичь результата, пытаясь «привить» свою модель игры тем футболистам, которые имеются в «обойме» тренера, гораздо проще и правильнее, «плясать» в обратном направлении."
Груба помилка не тільки вболівальників алей тренерів, продовжуючи думку, тренер який працює в залежності від наявних гравців в команді, немає перспективи та майбутнього.
Чому ? Команда стає залежною від перебування певних граців на полі, влитись в такий колектив новому фтболісту чи власному вихованцеві практично не можливо, команда не грає в певній схемі, а використовує талант тих футболістів які є в наявності.
Нажаль саме це ми бачимо в Динамо при Семіні, що саме? Відсутність малюнку гри, відсутність напрямку розвитку і так далі ...
Тут не варто плутати з "гравець під тактику" - це так, за такими тренерами майбутьне, тлумачу, тренер використовує певних гравців під різні тактичні побудови (якими він володіє), для використання слабких місць в побудовах суперника.
-----------------------------------------------------------------------------------
І останне стосовно НАКОНЕЧНИКА, доповню, гравець цього амплуа створює "глибину атаки" - це максимально близьке розташування гравців лінії захисту суперника,до власних воріт, для створення вільних зон між захисними лініями опонета, між якими (між лініями захисту суперника) мають плести свої комбінації півзахисники.
-------------------------------------------------------------------------------------
В іншому ви заслуговуєте тільки високих єпітетів!
Показать
Не надоел. И если можна на "Ты"
" "В современном футболе, сложно достичь результата, пытаясь «привить» свою модель игры тем футболистам, которые имеются в «обойме» тренера, гораздо проще и правильнее, «плясать» в обратном направлении."
Груба помилка не тільки вболівальників алей тренерів, продовжуючи думку, тренер який працює в залежності від наявних гравців в команді, немає перспективи та майбутнього."
Я об этом и говорю. У тренера есть картина игры и он должен подбирать под нее исполнителей, а не выбирать из того, что есть
поправил предложение, а то написал не совсем правильно мысль, спасибо))
Комментарии по теме:
Закидывающим камнями.
Перепрошую спутав ім"я с попереднім блогером :-)
Антон я про це і говорю, Лобановського вже немає, і не буде.
Динамо потрібен тренер з сучасним баченням футболу, який буде йти в ногу з ним а ще краще намагатись хоча би, випереджати розвиток футболу.
Ви напевне не уважно читали.
Футбол Лобановського живе в загальних формах його, звичайно з часів Лобановського він прогресував, вийшов на новий рівень конкурентності, було би помилкою копіюючи конспекти Лобановського намагатись досягнути успіху сьогодні.
-------------------------------------------------------------------------------------
Його роботи можуть бути положені як за основу, що відбуваеться в Нмеччині.
---------------------------------------------------------------------------------
Але щодо Семіна то він "відпрацьований матеріал"
Ну от вам приклад Маркевич, тренер цьогож покоління як і Семін. Проте він постійно вдосконалюеться, їздить на стажування до Італії а саме в Мілан до Анчелотті, в Рим вже не пам"ятаю хто на цей час був Г. Тренером Роми, в Англію до Моурінью на стажування їздив, людина працює над собою переймаючи досвід провідних европейських ліг та провідних спеціалістів.
Інша сторона медалі Семін він нікуди не їздить на стажування - напевне все знає :-) Зупинився в розвитку ще років з 7 - 8 тому.
------------------------------------------------------------------------------------
Динамо потрібен сучасний тренер, а якщо він щей буде сповідувати "футбол Лобановського" (примітка описав вище що це за футбол), то взагалі буде дуже гарно.
Показать
Я с вами согласен, нужен современный тренер. Но где его взять? И кто сказал что Семин не современный?
Ви помиляетесь Виктор, так Лобановського немає, але футбол Лобановського живе.
Що це футбол Лобановського - це висока фізична готовність гравців, це руйнування тактики суперника, це використання пресингу, це швидкий перехід з оборони в атаку на з атаки в оборону, це атлетизм та універсалізація гравців.
Лобановський "брав" та вдосконалював футбол голандський, писав матеріали по відбору та моделювання відбору граців (юних гравців) - зараз ця симтема відбору юних гравців прекрасно працює в Німеччині.
Була створена та введена в дію Заммером при федерації футболу Німеччини, а німецький футбол в свою чергу використовував методи з тогож голандського футболу, а саме ряду тренерів новоторів часів початку 70 - х років.
Більше того Заммер не скриває що напрацювання Лобановського були взяті ним за основу, при підготовці молодих гравців.
Який тренер сучасний Лобановський ?
Тренер який сповідує сучасні схеми та взаємодії гравців, використовує максимальну універсалізацію гравців на полі, та головне тренер який мислить категоріями майбутьного = прогресу, тренер який знає та вміє застосовувати тактичні новаторскі ідеї.
Тренер який знає як, та вміє МОТИВУВАТИ до постіного, підкреслюю постійного вдосконалення гравців.
Питання чому ми не використовуємо ці напрацювання ВВЛ, коли їх вдало експлоатують в Німеччині та інших країнах ? Напевне ми загубили таку професію як тренер на теренах України.
Але тренерів з таким баченням побудову колективу та роботи клубу, досить багато, а нам дістався тренер який не тільки не вчиться на власних помилках, він не слідкує на розвитком футболу сучасного, він не працює над собою. Тренер який вже "відпрацював своє" і чекати результату від нього безглуздо.
Тренер який говорить що команда так грає бо немає гравців, зупинився в своему рості, або ніколи і не був хорошим тренером, тренер повинен мислити зовсім іншими категоріями.
Показать
Ну уж извините, но не Виктор, а Антон. Второе, я никак не хочу приуменьшать достижения Лобановского. Но я намекал на то, что хватит уже смотреть на все в Динамо сквозь призму прошлого. Оно было, но никогда не повторится. Никогда не будет второго Лобановского, никогда не будет того футбола. Так как Лобановский - личность, а личность это всегда индивидуальность и уникальность. Можно и нужно использовать работы Лобановского. Если в Динамо придет г-н К., то уже будет Динамо г-на К., даже если взгляд на футбол этого г-на совпадал со взглядом Лобановского.
Комментарии по теме:
Все в тумані...
Так і є Романе, вболівальники Карпат завжди відносились з симпатією до Динамо.
Чого варто лишень пригадати, коли "Олімпійський" (тоді Республіканський), часів Союзу перебував на реконструкції, матчі Динамо К., проводилось у Львові і якщо не зраджує пам"ять всі були виграні.
Трибуни шаленіли від Динамо не меньше чим від Карпат, на чей час стадіон "Україна" (тоді Дружба), вміщував 45.000 глядачів, киянам присвятили пісню у Львові, свого роду "ремейк" на Черемшину:
Всюди буйно виграють кияни,
Не страшні їм форварди терани,
Бібу і Мунтяна, Сабо й Поркуяна,
Ждуть медалі, ждуть ....
Але Романе ці симпатії були і залишаться, коли Динамо грає не проти Карпат.
І 20 осіб які викинули запальнички на поле, ніяк не можуть вплинути на загальну картину відносин. Як на мене.
Стосовно виправлення ситуації Карпат, то очевидно, що до "зони еврокубків" вони не піднімуться, шанс на них, лежить виключно через кубок.
Показать
конечно те 20 никак не повлияют, моё отношению к их клубу не изменилось! а зона еврокубков и Карпаты увы в этом году вещи несовместимые! главное чтобы снизу подальше вышли!!!
:-), за затримку часу відверту, всюди освистують футболістів, глядач хоче бачити динамічну чоловічу гру, тому і стаються такі випадки :-)
Звичайно це не виправдовує цих - 10 - 20 вболівальників які кидали запальнички, але це як, вимога до заклику футболістів грати в футбол а не симулювати чи затягувати час - дуже дієва.
З іншої сторони Романе, напевне і в вас сидить якась антипатія до вболівальників західної України, по 10 - 20 особам, робите висновки не на користь 30.000 вболівальників ?
Показать
З іншої сторони Романе, напевне і в вас сидить якась антипатія до вболівальників західної України
===
нет, тут Ты не прав (давай без Вы), я очень переживаю за Карпаты, мне неприятно смотреть, какое место клуб занимает в турнирной таблице! Поэтому я сейчас на фоне нашей блеклой игры нашёл для себя один положительный момент - Карпаты хоть опять проиграли в футбол (как в песню Гадюкиных), но показали отличную игру и во второй части сезона скорее всего смогут исправить своё турнирное положение!!!
а касаемо болельщиков...я всегда считал, что наши клубы чуть ли не родные, а тут такое хамское отношение к нашим игрокам!!!
Комментарии по теме:
"Карпаты" - "Динамо" 0:1. Киевляне - зимние чемпионы!!!
Ви мене не зрозуміли, рівень гравців в Динамо наразі на порядок кращий ніж в Карпатах, а за грою Динамо проти Карпат не здатне продемонструвати цього.
Якщо суперником Динамо буде якийсь Андерлехт що тоді нам потрібні будуть гравці Барселони, щоб обіграти цей Андерлехт ?
Так підсилення потрібне і якісне підсилення, але з цим тренером мені важко знайти гравців які зможуть тут заграти.
Мессі суди не піде як і Роналду :-)
А цей же Кардоссо також не піде а навіть як погодиться то буде відризаним як Ідейе від гри, завдяки супер тренеру, якого навіть жінка визначила як слабкого тренера !
Показать
Согласен - проблема не в игроках. Как пример - с теми же игроками, которых Лобановский получил от Сабо, Динамо в 97-м "порвало" Барсу, а в 99-м только чудом (и ляпами Шовковского) не выиграла ЛЧ.
Сегодня Динамо играет в "дыр-дыр", видно, что Семин не делает акцент на "физику" игроков. А контроль мяча, сложные перепасовки не очень техничных игроков, тем более у своих ворот, приводят к многочисленным невынужденyым ошибкам. Это точно не команда Лобановского. Это - Локомотив.
Умнік назвіть хоть одного гравця Карпат який би підсилив Динамо ?
Немає там таких, на мою думку...
Проблема явно не в гравцях і не в трансферах які можуть бути зимою...
Показать
Нужны игроки сильней чем в Карпатах и даже чем в Сошо.
Я повторюсь те що написав в перерві, елементарно гравцям Карпат не хватає майстреності щоби реалізовувати моменти які вони створюють, в Европі Динамо робити нічого, не знаю я команд в оснівній сітці ЛЧ чи навіть ЛЕ які можна обіграти з такою грою, ба навіть більше не програти в ЛЧ по 1 -7 як Динамо Загреб.
Комментарии по теме:
El Clasico
Super Bowl Sunday дивиться кожен другий житель США а це 150.000.000 людей.
El Clasico - дивиться 2/3 населення Іспанії - це 30.000.000 глядачів, і тут порівняння буде на користь Super Bowl.
Звичайно це викликанно значно більшою кількісттю жителів США.
Показать
Ель Класіко дивляться не лише в Іспанії, глядацька аудиторія тут по світу йде на сотні мільйонів. Американські види спорту за межами США не надто популярні.
Комментарии по теме:
"Карпаты" - "Динамо" 0:1. Киевляне - зимние чемпионы!!!
Умнік назвіть хоть одного гравця Карпат який би підсилив Динамо ?
Немає там таких, на мою думку...
Проблема явно не в гравцях і не в трансферах які можуть бути зимою...
Показать
Нужны игроки сильней чем в Карпатах и даже чем в Сошо.
- «
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- »
15 июня 2012 23:13
1. Стартові склади команд підтвердили намагання обох тренерів вести атакуючі дії, і якщо таке розташування від Блохіна було до певної міри не сподіване, то для Франції намагання володіти м’ячем, а зна...
12 июня 2012 01:15
1. Стартовий склад від Блохіна не здивував – ця збірна України налаштована вести гру, ця збірна прагне контролювати хід матчу, контролювати м’яч, вона налаштована атакувати.
Хамрен також мав на меті...
9 апреля 2012 00:24
Сьомін має звичку дивувати футбольних вболівальників, дивувати своєю «безглуздістю» та відсутністю розуміння сучасного футболу. Але варіант розташування гравців, який Сьомін запропонував в Донецьку,...
5 апреля 2012 02:11
На передодні гри в Донецьку, хотілось би виділити декілька ключових протистоянь на полі, спробую розмежувати їх по парам.
Не викликають сумнівів позиції воротарів, в Динамо Шовковський, проти Пятов...
12 марта 2012 20:44
Хто такий Мілевський ?
Артем безперечно великий талант, це футболіст навколо якого можна будувати атакуючі дії команди, без сумніву най світліша голова українського футболу. Гравець який вміє та може розганяти атаки колективу, ні не за рахунок швидкості а за рахунок думки, яку він втілює на футбольному полі...
12 марта 2012 01:07
А ви також дивились сьогоднішній матч ?
Пригадую в дитинстві в нашому дворі була дуже не погана команда, було нам по 11-14 років, не те щоб ми зовсім не вміли грати в футбол, все таки 8 з 11 хлопців займались в футбольних секціях...
5 марта 2012 01:00
З поверненням!
В першу чергу хочеться привітати всіх вболівальників Динамо Київ з поверненням на стадіон який є втіленням великої історії великої команди.
1. Стартовий склад Динамо. Сьомін ви...
29 декабря 2011 16:38
Антиправила жизни Винни Джонса.
Он пугал лучших игроков соперника одной фамилией в заявке. Для игры в футбол ему даже не нужен был мяч. Для него игроки соперника были как кегли в боулинге, а кегли в боулинге - как игроки соперника...
25 декабря 2011 18:54
Кожен текст є інтертекстом*, інші тексти присутні в ньому на різних рівнях у більш або менш впізнаваних формах, тексти попередньої культури і тексти оточуючої культури. Кожен текст представляє собою н...
24 декабря 2011 04:18
Однією з форм припинення господарської діяльності є реорганізація: злиття, приєднання, поділ, виділ, перетворення. Також реорганізація є однією із форм утворення суб'єкта. Це зумовлено тим, що внаслід...