Автор: sergei_u1963
Зареєстрований: 26.05.2011
Останній візит: 27.12.2013
врач-хирург
8 квітня 2012 16:05
39

Тенденция,однако-2

 

1.31.01.2008 «Динамо» — «Шахтер» 2:2. Серия пенальти 3:2-Кубок первого канала.

2.07.05.2008 «Динамо» — «Шахтер» 0:2 финал КУкр.

3.15.07.2008 «Динамо» — «Шахтер» 1:1. Серия пенальти 3:5 Суперкубок Укр.

416.11.2008 «Шахтер» — «Динамо» 1:0 Чемп.Укр.

5.30.04.2009 «Динамо» — «Шахтер» 1:1 1/2 КУЕФа

6.07.05.2009 «Шахтер» — «Динамо» 2:1 1/2 КУЕФа

7.13.05.2009 «Шахтер» — «Динамо» 1:0 1/2 КУкр.

826.05.2009 «Динамо» — «Шахтер» 1:0 Шахтер в чемпионате потерял до этой игры все шансы на чемпионство.

9.01.05.2011 «Динамо» — «Шахтер» 3:0 Шахтер задолго до этой игры стал чемпионом.

10.25.05.2011 «Динамо» — «Шахтер» 0:2 финал КУкр.

11.05.07.2011.«Динамо» — «Шахтер» 3:1 Суперкубоу

12.25.09.2011.«Динамо» — «Шахтер» 0:0 Чемп.Укр.

13.26.10.2011«Динамо» — «Шахтер» 2:3 1/8 КУкр

14.07.04.12. Шахтер-Динамо 2:0

Семин против Луческу во всех турнирах сыграл 14 матчей.Четыри победы,три ничьи,семь поражений.Но,обратите внимание на выделенные черным шрифтом матчи.Это те матчи,в которых что-то решалось.То-ли чемпионство,или кубок.Таких игр было девять.Статистика говорит сама за себя-побед-0,ничьих-2,поражений-СЕМЬ!!! То-сть,ни одной значимой встречи Семин у Луческу не выиграл.Тенденция,однако,сказал бы чукча.Вывод,по-моему напрашивается сам собой.Для того.что бы что-то выиграть в Украине надо менять тренера.
 

Суперкубок был значимой для Шахтера игрой, в остальном, да, тенденция не приятная. Но стоит заметить, что ДК Семина, особенно во времена второго прихода заметно уступает Шахтеру по подбору исполнителей, оттого и приходится ЮрПалычу обороняться с тремя опорниками как вчера.
Сховати
Я не згоден що ДК поступається виконавцями, хто заважав Семіну поставити замість Вукоєвича - Алієва, що нести загрозу хоча би штраними, хто заважав замість Аруни випустити Мілевського чи Мехмеді, що кількість атакуючих гравців Динамо було не 3, а хоча би 4, чи 5 з Алієвим. Сьомін сам поставив Динамо в таке положення коли вести атакуючі дії не було кому, а не підбір виконавців гірший ... не знаю що там з Дуду але Сьомін і йому не довіряє натомість ставить гравців захисного плану. шахТьор же грав вчора з одним Хюбшманом, а Феранндіньо та Мхітарян грали на атаку, а що Сьомін, девіз - всі на захист, сталінград ... А потім виявляється що підбір виконавців поганий :( З Стоком, Бешикташем так грали, також підбір виконавців поганий, з Маккабі двічі нічия, і тут підбір виконавців, ...
Сховати
Абсолютно не згоден с тобою.До того як вилучили Гармаша Шахтар не мав жодного небезпечного момента.Жодного!Я цілком погоджуюся з Сьоміним у цьому випадку.Але це не відміняє того що я написав на цьому сайті ще десь пів року назад,я вже тоді казав що Шахтар виграє на Донбас арені з різницею в два,або навідь більше м*яча.Чому?Да тому що гірники один в один проти ДК просто сильніші.І надалі будуть сильнішими і до тих пір поки Суркіс буде привозити до Київа відверте ігроцьке сміття!Я казав тоді,та й кажу зараз,два флангових захисники,тоді Гусєв та Ярмоленко будуть ну зовсім іншими на полі,далі нормальний №8,бо коли м*я не той то й і так невелика вигода з гри Алієва ну зовсім невілюється...Та врешті решт ще один сильний ударний форвард.Ось тоді можна грати проти Шахтаря навіть при дивному суддівстві.
Сховати
А як могли виглядати Ярмоленко та Гусев в атаці, коли Сьомін весь можливий конструктив залишив на лавці, їм просто не давали мяча .... Як виглядає Мессі в збірній Агрентини, це лише тритина того Мессі який в Барселоні, бо він там грає фактично опорного півзахисника, тут Сьомін розірвав гру команди залишив попереду трьох гравців і грайте як хочете :) Нормальний номер 8 - Мілевський міг би завязати гру півзахисту та нападу, ну хоча би на 50 % але мяч був би як в Ярмоленка так і в Гусева значно більше, а кількість атакуючих гравців була б не 3 чоловіка а 4 --- відчуваєте різницю ? Стосовно моментів, а скільки було моментів в Стока чи Бешикташа ??? Весь матч простояти в штрафній та не пропустити не можливо, але вже який раз Сьомін встає на ті граблі - ?
Сховати
А Алієв сьогоднішній Мілевський та сьогоднішній же Шева це великий конструктив? Я нагадую нічія нас влаштовувала цілком.І до видалення Гармаша гірники не мали жодного моменту!Що до Ярмоленка та гусева,так вони мали б інший вигляд коли б мене грали б на оборону.Чому?Да тому наприклад що в шахтаря є Срна.Я ще раз кажу до поку Суркіс таким чином буде комплектувати команду Шахтарю будемо постійно програвати.
Сховати
Стас, я вже відповів вище, нас влаштовувала нічия в Стамбулі та з Стоком рахунок 0-1 після перерви, як все закінчилось ??? Ще раз повторю коли команда грає в так глухо в захисті як Динамо Сьоміна, результату не буде, бо весь матч так не простояти все рівно пропустить ... Цього срну Ярмоленко і Гусев перекусилиб як бублик, коли б Динамо грало в футбол, а переконатись в цьому ви зможете знову в Европі коли цей шахтар будуть возити всі кому не лінь... Можна грати від захисту немає питань, але це має бути футбол, а те що Динамо грає при Сьоміні коли вся команда стоїть в штрафній - про які контр атаки можна говорити, тут лише скільки пропустимо один, два чи 10 мячів від хорошого суперника.
Сховати
Що до Стамбулу...Думаю ДК пріорітетом з самого початку вибрало власний чемпіонат.
Сховати
Угу, як Ман Сіті здавав гру Спортингу а Ман. Юнайтед Атлетику, і що цікаво основними складами, Ман Сіті вже втратив шанси на чемпіонство в АПЛ (8 очок відстаання), а титулів немає ніяких ... А які титули є в цього складу Динамо, що б вони могли пріорететом ставити чемпіонат, і який чемпіонат не Англії не Іспанії а України ? :) Ну Стас це вже взагалі ... ні сину це фантастика :)
Сховати
Ні,це не фантастика.Зе розуміння своїх сил та ресурсів на сьогодні.Пріорітет це чемпіонат і пряма путівка до ЛЧ!Ось саме так.Решта просто зайве та на нервах...
Сховати
Про яке розуміння, щоб прогресувати команді та футболістам, потрібно змагатись або з рівними або з сильнішими суперниками !!! Змагання в чемпіонаті України це тільки регрес футболістів та команди навіть при умові 30 перемог в сезоні кожну з рахунком хоч по 7 - 0. На кого тут пріоритети виставляти на Ворсклу, Чорноморець Оболонь і так далі, тут в сезоні максимум 6 важких матчів, а в Динамо весною таких було лише 2 Дніпро, шахтар - все ... який пріоритет на кого ??? Тут тренер "бовдур" який не здатен вибудувати гру команди, він навіть не здатен зрозуміти власних помилок які він постійно повторює з нормальними суперниками, яка ЛЧ що там робити з Сьоміним, як ми будемо грати 9 захисників та 1 форвард : ) і надіятись що не пропустимо 5 - 7 мячів :) Та Мессі з Роналду не заставлять цього тренера грати в футбол бо він його давним давно забув, навіть той що грав його Локо в кінці 90-х на початку 2000-х років, а зараз футбол зробив ще крок два вперед, коли Сьомін зробив ще крок назад ... от і вся фантастика ...
Сховати
з рівними або сильними суперниками...Чи суперниками підігрітими весь час третью стороною!Яка до речі таких підігрітих суперників має дуже мало...
Количество игроков атаки не может компенсировать недостаток их качества. У нас неплохие фланги - то лучшее, что есть в нынешнем ДК: Гусев и Ярмоленко, но нет игрока в центре, который мог бы разгонять фланговые атаки. КПД Алиева, о котором ты говоришь, стремится к нулю. Мехмеди не готов к матчам такого уровня, что он продемонстрировал в тех матчах, в которых был на поле. Дуду - игрок фланговый, и он точно не лучше Гусева и Ярмоленко. Только об отсутствии Милевского стоило жалеть.
Сховати
Думаю это дурацкое удаление во многом поламало план на замены во втором тайме Сёмина.К тому же Алиев ещё не выйдя на поле уже получил жёлтую...
Сховати
согласен
Навіть такий Алієв більш корисний гравець в атаку ніж Аруна, та Вукоєвича, стосовно Мехмеді знову таки він кращий в атаку за Вукоєвича та Аруну ... Але менше з тим, ви привели Мілевського, ну от 4 гравця в атаку проти 3 які були на полі, це кардинально змінює ситуацію, чи не так ?
Сховати
Алієв це мінус один у захисних діях і нуль на створенні моментів.До речі ти пам*ятаєш про що сказав Луческу перед ігрою.Про м*ячи якими грають ДК та Шахтар.Ти до речі пам*ятаєш що Алієв зі штрафного на виїзді вже досить давно не спроможний забити.Як ти вважаєш чому? Мілевський колись був добрим гравцем,а зараз ДК шукає куди його б продати...
Сховати
Алієв це мінус один гравець в захист - так ,але позиційні перешкоди він же здатен робити. А склад Динамо і так був перенасичений гравцями захисного плану, був Вукоєвич та Гармаш - цього достатньо аж за над-то, сучасний футбол це фактично 6-4 де 4 гравці атакуючого плану 6 більше захисного, а шукати гармонію потрібно між 6-4 та 5-5, а що Сьомін 7 - 3 !!! ну це футбол минулого тисячоліття, з такою побудовою неможливо досягати результату з будь яким нормальним суперником. По Артему я не згоден, якщо Динамо хотіло б його продати вже дано продали б... це тілька "дурна" виховна робота, яка тільки зашкодить Артему та Динамо і шкодить вона постійно ...
Сховати
Воно б продало Артема коли мало пропозиції його продажу...Тим більше з його немаленькою зарплатнею...Про перенасичений склад гравцями захисного напрямку це правда тільки часткова.Гармаш грав більше на атаку...Думаю що Денис більш корисний та сучасний гравець аніж Алієв...
Сховати
Имхо Артем нужен нам. Да, он не прогрессирует и, судя по всему, не стремится. Но даже такой Миля для нынешнего ДК хорош. До команды уровня ЛЧ состав нам чистить и чистить, Артем в числе первых...с конца.
Solomir, но ведь нас ничья абсолютно устраивала. И не надо про команду в своей штрафной, вчера мы там не сидели. Нынешний Шахтер слаб, мы могли бы не позволить им создать сколько-нибудь опасных моментов у наших ворот, они бы кружили в центре поля с мячом практически без опасности нашим воротам, полагаясь на сольные номера своих бразил, кстати в ЛЧ они так и играли, вспомни хотя бы матч с АПОЭЛем в Донецке, и вчера Вили тоже пытался в одиночку обыграть всю нашу защиту...Но удаление случилось, и что было бы мы не узнаем. А про Алиева Стас хорошо написал в 20:35. Даже Аруна полезнее. Алиев в старте - это игра в меньшинстве с первых минут с любым равным нам или более сильным соперником, против команд попроще Алиев на поле оправдан.
9.01.05.2011 «Динамо» — «Шахтер» 3:0 Шахтер задолго до этой игры стал чемпионом. ------------------------------- Нет, не стал. Как раз в Киеве у них был шанс стать чемпионами, но мы не дали этого сделать на стад. им. Лобановского, и сделали это красиво.
Сховати
Ну насправді так гарно як і вчора, там Шевченко в штрафній штовхнув Срну а арбітр поствив пенальті в ворота шаХтьора, 1 -0 ... далі 3 - 0. Тепер все навпаки ... і всі "данецкіє" тоже говорять як гарно вони зіграли...
Сховати
та игра ничего не решала, в отличие от вчерашней
Сховати
А яке це має значення ? Вирішувала гра чи не вирішувала ? :) Чи коли гра не вирішальна можна робити все що заманеться а коли вирішальна грати по правилах ... Якщо ми говоримо і хочемо бачити український футбол - чемпіонат, то підхід має бути однаковий до всіх без виключення матчів чемпіонату, кубку ... Інакше ми далеко підемо, з вирішальними та не дуже матчами :(
Сховати
Я согласен, я принимаю принцип взгляда со стороны соперника, так вот, если бы мы опережали Шахтер, скажем, на 10-12 очков и нас вчера засудили, то, я думаю, никто бы долго не возмущался, чемпионство ведь все равно было бы наше...но здесь другая ситуация... В остальном трудно не согласиться, но к сожалению даже в Европе, на которую мы пытаемся (по крайней мере на словах) равняться, тянут лидеров за уши и скандалы случаются нередко.
Сховати
Давайте не будемо себе обманювати, чемпіонат Іспанії на який так люблять посилатись наші вболівальники, бо там є симпатії арбітрів до Реалу та Барселони - так є, але там є і протилежні моменти, коли в ворота Барселони чи Реалу ставлять сумнівні пенальті чи показують дуже сумнівні червоні картки це в матчах з суперниками з нижньої частини таблиці !!! В Україні такого і близько немає, арбітри в матчах Динамо та шахтьОра з командами з нижної частини таблиці, не помиляються проти Динамо та шаХтьора ... В Европи є скандальні ситуації але про упередженість говорити важко, в нас же не скандальне а упереджене судівство ... тому не варто порівнювати з Европою, навіть просто подивитись на кількість таких матчів в турі, в нас в кожному турі по два, три матчі доля яких вирішується з допомогою арбітрів а в Іспанії один матч на два три тури, відчуваєте різницю ?
Сховати
Не только Испания, в Англии, например, к МЮ неровно дышат, в Италии Юве очень долго пользовался благосклонностью судей из-за чего и разгорелся Кальчополли и т.д. и т.п. Здесь можно много говорить, но зачем? То что у нас "самые честные и справедливые" судьи очевидно и без слов.
тем более команда Луческу кардинально не менялась и можно было бы сделать правильные выводы Семину..
Мне кажется автор прав, статистика ставит под сомнение квалификацию тренера.
У Демьяненко статистика просто отличная против Луческу. Было 1 только поражение. И что? Казалось вот оно счастье - бери ДАВа и дрюкай себе регулярно рината. Но вот смотрим игру "Волынь" - "шахтер" и... Дальше продолжать?
Сховати
При Демьяне судьи еще свистели за нас.
Сховати
Они не свистели против нас - это ты хотел сказать?
Сховати
ну раз свистели за нас, значит не против нас, верно?
Сховати
Хм.. т.е. таки свистели за нас. И значит, что были предвзяты по отношению к кротам? Примеры в студию, иначе не понятна твоя позиция в корне
Сховати
Макс, я ничего никому не собираюсь доказывать. У меня были периоды, когда я довольно часто смотрел ЧУ, а потом отворачивало, потому как не интересно смотреть футбол, в котором 11 человек играют против 14-ти. И это я тебе как болельщик ДК говорю.
Сховати
Я не согласен, что в последние годы, а именно применительно к указанной статистике (т.е. с 2008 года), в матчах с кротами свистели в нашу пользу. Я об этом, а не в общем. Именно поэтому твой комментарий считаю нелогичным. Если говорить за весь период проведения ЧУ, то отвращение, бывало, испытывал не меньше твоего.
Сховати
Скорее нелогичен твой комент, где 2008 год и где Демьяненко у руля ДК? Просмотри ветку снова. Это если абстрагироваться от всего остального.
Сховати
:)эмоции. Ты прав насчет ДАВа. Но все же такого как 07.04. не было никогда.
Волынь не Динамо.И речь не о Демьяненко,а о Семине.