Комментарии пользователя:
Скрыть комментарии
Всего комментариев 1269
Комментарии по теме:
Та ні, був ще один монстр тренерського цеху - Доменек, та в цього хоч гороскоп не сходився, а тут взагалі - навіть гороскоп і той підійшов, а гри немає, результату немає, молодь деградує, інші або посилають, або плюють в спину і його ще тренером називають :)
Показать
Такое ощущение, что вы как тот чукча писатель :) Иногда хоть нужно читать :)
Не навреди - це як побачити, що кишеньковий злодій витягує гаманець з кишені прохожого чоловіка чи жінки, та промовчати, бо можливо він туди хоче покласти 100 доларів та повернути гаманець власнику ... За рештою коментувати нічого, бо більш фантастичного захисту бездарного та безглуздого Сьоміна годі і вигадати, при чому його бездарність відома вже років з 10. Ніби тренер, завалив все що тільки можна і Локомотив і Динамо Москва, і зб. Росії і тепер Динамо Київ, він не потрібен нікому, йому вже ніде не запропонують роботу, і тільки динамівські вболівальники можуть вигадувати якісь причини, які ніби-то заважають Сьоміну працювати :)
Розпочинати потрібно з тренера - от приклад Дніпро, під Рамоса пішов Боатенг, це вже рівень центрального півзахисника (не дуже поки в нього виходить) але гравець то лідер був в Хєтафе і без Рамоса не бачити його дніпропертовцям (він ще скаже своє слово). Калініч - так переважно сидів в запасі не знайшов спільну мову з тренером попереднього клубу, але знову таки пішов під Рамоса. Зарас Дніпро знову хоче Апоньо - фактично витягнув Сарагасу і всього за 800 тис. :) такого центрального півзахисника як Апоньо взагалі важко знайти в Україні, можливо Фернандіньо в кращих своїх матчах, якщо він перейде в Дніпро то знову тільки під Рамоса. Загалом орієнтири правильні дивиться на Бельгію, взяли звідти Мазуха - рівень - ? Як на мене дуже пристойний захисник, цікавляться ще одним з Андерлехта угорцем, та з голанцем з Бругге - знову під Рамоса якщо підуть. Більше того Дніпро закидає на Рондона ... ------------------------------ В Динамо таких можливостей просто немає, а Апоньо міг би зав'язати гру Динамо і зав'язав би. На Голандський ринок ми взагалі не дивимось :( на відміну від тогож ЦСКА. Цього хполпя 25 років я не знаю. А те що нам запихають Лазовича та решту сербів, так вони не кращі наших молодих і навряд чи будуть кращі.
Показать
Тебе же Aspid объяснил: не возьмут у нас от 25 лет и выше - для бизнеса это плохо. А молодых (есть очень интересные варианты) - не с Семиным растить. Я бы и тому, которого вчера в Греции смотрели был бы рад (но кроме нас там еще Лилль был, да и опять таки - возраст(!), а это уже плохо для бизнеса)
Нападаючий як Льоренте :) Не знаю таких, є бразилець схожий за манерою гри на Льоренте за "дурнуваті" гроші. (Але йому ще працювати до Льоренте) Є голандець схожий на Льоренте за манерою гри, за менші гроші, та йому також ще попрацювати до Льоренте потрібно. Так і під такого нападника потбіні щей крайні - як тих двоє з Херенвена, як мінімум один, один в нас є Ярмоленко, потрібена якісна 8,... і це все явно не з Сьоміним, (і тут справа не в кваліфікації тренера), в Сьоміна зовсім інше бачення гри, інші вимоги до гравців, інша побудова гри - під Сьоміна потрібні швидкі нападники, головна перевага яких буде гра один в один.
Показать
и не первый (пусть за эти бабки его ПСЖ забирает), и не второй (также, кстати, не из дешевых). и если Льоренте не так сильно понадобится Барсе, то этот пацанчик мог бы быть и у нас. а мог бы и не быть (ты правильно все понимаешь, потому что у нас же тренер - Семин!). а вот хорошего крайка, боюсь, нам не видать. Лазовича - это да, вполне возможно. но не того, кого хотелось бы (ну, это только ЛИЧНО мне, одного из них - двоих). кстати, тот, который скорее всего переедет в Португалию - как раз из таких, которые Палычу подошли бы (и быстрый, и обыграть может, да и бьющий, и забивающий, и раздающий). а №8, он есть играющий, лидер. капитан. только это "не наш клиент", потому что как я говорил ему целых(!) 25:) лет
Ось тут Білий і є суперечка - я не бачу лідерських здібностей в Гусева - взагалі. Бореться на полі до останнього - це мають робити всі без виключення гравці - а повести за собою це не Гусев. ----------------------------- Ну Льоренте :) хах :) звичайно Льоренте - тут одна проблемка, він не піде в Динамо, Льоренте якби мав бажання давноб був в Англії чи хоча би в Валенсії, просто не хоче. Явно не в Динамо піде, якщо він взагалі піде колись з Атлетика. Так і вартувати він буде не 9 міліонів а 20 міліонів - різниця :) ------------------------------ По Мілевському тут як завжди, в нас різне уявлення про рівень Артема, звідси і різне бачення заміни Мілевського. Не забувай також, що адаптуватись в Динамо під Сьоміна важко буде і вже сформованим гравцям, не що перспективним талановитим, може легенько так присісти в другій команді в Хацкевича :) ---------------------- По Дуду в мене немає сформованої думки, здається що він талановитий хлопець а от чи виросте в сильного гравця - ?
Показать
Ты не понимаешь всей глубины вопроса: в этой команде, увы, нет кого вести за собой. У нас нет командной игры (в лучшем понимании сего понятия), а значит и командных действий, у нас есть полезные индивидуальные действия конкретного исполнителя в конкретном матче (особенно это актуально в матчах против сильных соперников). И Олег Гусев - один из тех исполнителей, которые благодаря исключительно своим индивидуальным действиям, могут решить судьбу конкретного матча (по крайней мере, именно от Гусенка, Ярмолы, раньше того же Вуко лично я ожидал какого-нибудь неожиданно-решающего удара, когда казалось бы, уже все потеряно). "Динамо" уже давно превратилось из команды-лидера в команду отдельных сильных индивидуальных исполнителей, причем "герои" меняются от матча к матчу (вот попробуй сам назови кто тянул весь сезон на себе, причем регулярно, без длительных провалов). Что поделать, какая игра - такие и лидеры;) ____________________ Ты просто "запамятовал", я же сказал: "нападающий, как Льоренте, то есть по игровым качествам очень похожем на Льоренте" (при этом я не имел ввиду самого Фернандо, которому лично я желаю успешного будущего в какой-нибудь Барсе, но хотелось бы не этим летом - только последнее чисто личные обоснованные пожелания). ____________________ Вот ему как раз не трудно будет: и адаптировался бы, и, уверен, заиграл бы на необходимом нам уровне. Только вот его у нас все равно не будет, поскольку игроку 25 лет, а это уже "не наш клиент" ____________________ Тогда просто поверь моему слову (как бы я не хотел ошибаться). И здесь уже даже мне трудно обвинить Семина в том. что ему купили Дуду и Эскобара, а могли купить, может даже и за меньшие деньги (а впрочем я об этом уже говорил)...
Привіт Білий. По Гусеву дуже емоційно пишеш :) Ну наприклад скільки обводок за гру робить Гусев - ? Максимум 2-3, а для флангового гравця це необхідна річ, в Коноплянки 15- 18 за гру - це показник Мессі !!! - підсумуємо - індивідуальна майстерність Гусева далеко не відповідає рівню сучасного флангового півзахисника = нападника, можливо тому ним і закривають дирки в захисті як правого чи лівого захисника. А зважаючи на рівень індивідуальної майстерності (техніки, роботу з м'ячем, робота з м'ячем на щвидкості) можливо вже давно варто Гусева перекваліфікувати в флангового латераля, підтягувати гру в захисті в першу чергу, тактиту та вибір позиції, тоді "з горем" цих 2-3 обводки за гру для захисника Гусева будуть мати інше значення. Фізичної готовності Олегу вистарчить закривати весь фланг, і буде можливість поставити когось з цих потенційних талантів на позицію правого нападника (якщо вони прийдуть). Стосовно лідерських якостей - в Гусева їх ніколи не було, він не лідер на полі, він не веде гру команди, як Рібері чи Робен в Баварії, він і не лідер в роздягальні. Вже з розумінням цього треба оцінувати перспективу Дуду - ще зовсім сирий гравець - але певні задатки має, питання як їх розвивати, враховуючи швидкісну роботу з м'ячем Дуду він буде корисніший в атаці Динамо, що не можна навчити його закривати зони в нападі, виконувати колективний пресинг в нападі, чи позиційний пресинг (зональний) - можна звичайно і буде це робити Дуду, потрібен тренер який буде вести таку роботу з гравцями зокрема, та командні дії вибудовувати загалом. ---------------------------- Також цікава ситуація по Брауну - чого це він став таким безперспективним нападником - ? За ці гроші можна було купити кращого - ? Можна було та не купили, але в Брауна є свої переваги (не буду вдаватись), з ним потрібно працювати і своїх 20 м'ячів в ЧУ і біля 10 в Еврокубках він може забивати - знову таки - потрібна робота колективу яку має вибудовати тренер - використовуючи та розвиваючи здібності гравця. Бо зараз важко оцінювати Ідеє - він як в іншу планету попал, інший футбол, зовсім для нього не зрозумілийзвідси і така бліда гра. Не буде поганий нападник забивати 15 м'ячів в Франції, там 15 - це показник досить пристойного перспективного форварда. ------------------------------- Не вірю що за Вуко можна викрутити 10 - максиму 7, не вірю що Вуко буде основним в Хорватії на Евро, відповідно і 5 за нього буде - ой як не просто взяти. Алмейда 3-4 це також космос, максимум оренда, ніхто його купувати не буде, Алієв така сама історія, в Росії уважно стежать за нашим чемпіонатом і Алієв явно їм не потрібен. Доречі там і нові правила по ліміту в Росії, так що тепер їм Алієв точно не потрібен. ------------------------------ Мілевський це вже "хвора" тема :) купити гравця рівня Мілевського вже сформованого це мінімум 20 міліонів Евро мінімум !!! На вирість а хто виростить - ? -------------------------- Згоден на всі 100 % першочергове завдання підсилення центральної вісі Динамо - тут мінімум два і 5 і 8 номер потрібні, а то і всі три одного з віддаленою перспективою.
Показать
Привет Соломир. Коммент не мне, но с твоего позволения, вставлю свои пять копеек)))!? 1) Относительно Гусева. Конечно, он не обладает дриблингом Коноплянки,но обыграть на скорости или резко ворваться в штрафную - может. К чему я это...Дело в том, что были игры, в особенности раньше и за ДК и за сборную, где Олег показывал умение обвести и прорваться забивая красивые голы. Сейчас не так, но тут две причины: а) Былые травмы. б) В отличии от Рибери или Робена, у Олега тренер Семин. Когда Ярмола был слева, а Гусев с права, у обоих что-то получалось. Тут им действитеотно дыры затыкают. Когда поставят на ворота, вообще дриблинг исчезнет)). Это не эмоции, а факт. Относительно "ндивідуальна майстерність Гусева далеко не відповідає рівню сучасного флангового". Раньше отвечала, а теперь нет? Думаю дело немножко шире чем смотрим, но я понял, что ты хочешь сказать. Говоря о лидерских качествах - согласен, то, что мне в Гусенке не нравиться. Я уже это отмечал как-то. Но то, что он один из лидеров в организации нынешней игры - факт. Вспомни Маккаби. Он рук не опускает. А веду я к тому, что у него сейчас не лучшая форма и продать за хорошие деньги в топ клуб его не получиться, а вот заменить его не кем, и вряд ли купим. 2) По всему остальному согласен.
привет, Соломир. Ну вы ребята даете. Я вообще-то не кандидатом на будущие покупки в блоге собирался обсуждать и тем более не "кого бы нам продать". Превратить легкий иронический блог с небольшими нотками грусти в серьезное обсуждение трансферных перспектив (тем более, о продажах вообще ни слова не писал) - это просто черти-что какое;) Ну да, ладно, тебе по "старой дружбе" отвечу. Да, у Олежки нет запредельной техники. Нет, конечно, он вполне может обыграть соперника (но не регулярно накручивать пол-команды оппонентов). Да, он лучше смотрится на скорости (пробегая соперников), чем в обводке. Да и тот же Ярмола далек от идеала флангового атакующего хава - где я спрашиваю точные навесы в штрафную с флангов (ведь это один из компонентов, "благодаря" которым результативность Брауна не впечатляет). Но разве только в этом заключается понятие лидера? Лидер - это игрок, который может вытащить матч. когда вся команда опустила руки. Не важно за счет чего - своих волевых качеств либо благодаря своим чисо игровым качествам. Разве не было у Гусева решающих голов? А разве не от Олега Гусева и Андрея Ярмоленко мы в первую очередь ждем чудес, когда больше ждать нечего? (Лично я - таки да). Ты ведь сам говоришь: Гусенок может сам закрыть целый фланг. Ключевое слово здесь "сам" - то есть без необходимости регулярно страховать его действия. Упоминать о том, что он даже при потерях вступает в борьбу и идет до конца, считаю, лишним (впрочем, это ли не еще одно подтверждение борцовских качеств - первого обязательного условия для лидера). Вот классного правого бека (надежного в защите и активного впереди) в пару к Олегу не хватает, но он есть. На счет защиты я тебе говорил - не на столько он надежен в этом компоненте, Олег все-таки полузащитник (то есть ему необходимо чувствовать за спиной партнера, даже если в услугах последнего не возникнет необходимости). По Дуду скажу (повторю) коротко: он никогда не станет для нас нашим Виллианом. И в этом же ключе - очень правильное решение наших скаутов посетить Грецию. Ты хотел бы видеть у нас в атаке Льоренте или Брауна? вот как раз о покупке нападающего такого плана я и говорю (помнишь, ты кстати обещал назвать мне в личку его фамилию и я тебе говорил что за твои слова тебе может быть стыдно перед тренером, который является для тебя кумиром). Преимущества Брауна - сильная линии полузащиты (Будебуз и Мартен + "напарник" Маига), но с такими преимуществами и Селезень найдет куда голову втыкнуть и 20-тку за сезон положит, имея регулярное место в основе))) Сейчас это сделать труднее, чем, к примеру, можно было сделать летом, но еще пока реально (к тому же и ставил 7-10 и оценивал по минимуму итоговый результат). По Алмейде - поверь, хороших защитников и в Бразилии, и скажем в Мексике не так много (а деньги и там, и там есть и не малые). Алиева, действительно, толкнуть труднее всего, но надо знать куда - например, в Австрии есть не совсем бедный Зальцбург (это не намек, всего лишь пример и таких примеров может быть куча - хоть арабам, хоть в МЛС, хоть в Китай, хоть в ТОП-чемп клубы второго эшелона - мне лично все равно, но за 5 - можно точно, впрочем как и по Миле все будет от Евро зависеть). И вообще, уметь продавать - это ведь также особое искусство. И я уже приводил пример как через нас Виду толкают. Замена Мили стоит 3-4 ляма. Она есть. И это готовый игрок основы - лидер и капитан клуба (поверь, пасы он раздает не хуже, но как я уже сказал БЕЖИТ и отрабатывает в защите, заметь я не говорю ничего даже о "ночных приключениях" Артема :)
З таким успіхом від нас підуть всі молоді, Сьомін все рівно провалить наступний сезон, як в Европі так і в Україні, але гравці розійдуться і що буде робити новий тренер - ?
Показать
эти ты Джуниора спроси,он балом правит,почему до сих пор надежда на Семина =)была бы моя воля я бы наигрывал в составе Рыбалку,Калитвенцева и тех же Лухтанова и Эскобара....
:) вже почалось
Показать
а почему бы нет? при Семине молодым игрокам нереально получить шанс.
:) Веселий чоловік - недавно Суркіс дав інтев'ю якому сказав що збитки його за рік на Динамо склали 57!!! міліонів доларів, додайте гроші зароблені з продаж гравців Еременко 15 міліонів, права телетранслякій, рекламні контракти і так далі ... получимо біля 80 міліонів. За різними джерелами бюджет Динамо складає від 70 до 80 міліонів, в Зеніта 100 - 110 міліонів - так більше. Зеніт заплатив за Дані 30 міліонів, але його ціна максимум 15, за Алвеша 23, але його ціна максимум 5-7 була - вони переплачують в тричі за гравців, це хіба той шлях яким потрібно розвивати команду, клуб - ? З/П - Шевченко - 3 міліона Евро !!!, Браун Ідеє - 2,5, Алієв - 2,5, Мілевський - 2 - от вам 10 міліонів З/П на 4 гравця ... Ви просто погано інформовані про витрати Динамо та Суркіса, тратяться неймовірні гроші випущені в повітря, за ці гроші можна найняти висококласного ТОП тренера, та придбати висококласних гравців під цього тренера.
Показать
++++!!!!!
Привіт. Тут важко сказати, Слуцький ніби і хороший тренер і провалюється не вперше, перспективний молодий це точно, порівняти можна з Кононовим - також тренер роботу якого видно - команда показували якісний футбол, гравці прогресували, але двічі фіз готовність провалив за роки в Карпатах, так і з Слуцьким. Також палка двох кінців - виходить вони в постійному процесі навчання та пошуку перебувають, не зупиняються на досягнутому - прогресивні тренери... Незнаю в Динамо Слуцького не хотів би бачити, якщо з Росії то як на мене Красножан цікавіший тренер - тактик. З Білорусії - Гончаренка.
Показать
а Кучук?))) По Слуцкому согласен. Но думаю, если найдет работу, еще будет прогрессировать как тренер. Он конечно не топ, но на постсовке ТОЧНО один из лучших. И уж точно, сильнее Семина))) Я не говорю, что хорошо, чтобы он был у нас в ДЕ. Просто сравниваю и оцениваю его.
Автор: Solomir
15 июня 2012 23:13
Галльські півні.
1. Стартові склади команд підтвердили намагання обох тренерів вести атакуючі дії, і якщо таке розташування від Блохіна було до певної міри не сподіване, то для Франції намагання володіти м’ячем, а зна...
Автор: Solomir
12 июня 2012 01:15
Україна - Швеція - 2 - 1
1. Стартовий склад від Блохіна не здивував – ця збірна України налаштована вести гру, ця збірна прагне контролювати хід матчу, контролювати м’яч, вона налаштована атакувати. Хамрен також мав на меті...
Автор: Solomir
9 апреля 2012 00:24
7 - 3, футбол без майбутнього.
Сьомін має звичку дивувати футбольних вболівальників, дивувати своєю «безглуздістю» та відсутністю розуміння сучасного футболу. Але варіант розташування гравців, який Сьомін запропонував в Донецьку,...
Автор: Solomir
5 апреля 2012 02:11
Напередодні.
На передодні гри в Донецьку, хотілось би виділити декілька ключових протистоянь на полі, спробую розмежувати їх по парам. Не викликають сумнівів позиції воротарів, в Динамо Шовковський, проти Пятов...
Теги: #Динамо
Автор: Solomir
12 марта 2012 20:44
Артем Мілевський.
Хто такий Мілевський ? Артем безперечно великий талант, це футболіст навколо якого можна будувати атакуючі дії команди, без сумніву най світліша голова українського футболу. Гравець який вміє та може розганяти атаки колективу, ні не за рахунок швидкості а за рахунок думки, яку він втілює на футбольному полі...
Автор: Solomir
12 марта 2012 01:07
Дир – дир на стадіоні «Металург».
А ви також дивились сьогоднішній матч ? Пригадую в дитинстві в нашому дворі була дуже не погана команда, було нам по 11-14 років, не те щоб ми зовсім не вміли грати в футбол, все таки 8 з 11 хлопців займались в футбольних секціях...
Автор: Solomir
5 марта 2012 01:00
З поверненням.
З поверненням! В першу чергу хочеться привітати всіх вболівальників Динамо Київ з поверненням на стадіон який є втіленням великої історії великої команди. 1. Стартовий склад Динамо. Сьомін ви...
Автор: Solomir
29 декабря 2011 16:38
Хачеріді присвячується
Антиправила жизни Винни Джонса. Он пугал лучших игроков соперника одной фамилией в заявке. Для игры в футбол ему даже не нужен был мяч. Для него игроки соперника были как кегли в боулинге, а кегли в боулинге - как игроки соперника...
Автор: Solomir
25 декабря 2011 18:54
Back to the Future
Кожен текст є інтертекстом*, інші тексти присутні в ньому на різних рівнях у більш або менш впізнаваних формах, тексти попередньої культури і тексти оточуючої культури. Кожен текст представляє собою н...
Автор: Solomir
24 декабря 2011 04:18
Реорганізація
Однією з форм припинення господарської діяльності є реорганізація: злиття, приєднання, поділ, виділ, перетворення. Також реорганізація є однією із форм утворення суб'єкта. Це зумовлено тим, що внаслід...
Теги: #Динамо